Maanantai ja tiistai meni vähän niinkun chillaillessa. Tein läksyjä ja luin vähän kokeisiin. Yritin mennä joka ilta nukkumaan tarpeeks ajoissa mut ei se sitten onnistunu ;). Keskiviikkona oli tarkoitus mennä sinne Relluun Lauran kanssa, mut peruutin sitten viime hetkellä. Oli liikaa läksyjä ja tiesin, että jos oisin lähtenyt niin mulla ois menny nukkumaanmeno 12 toiselle puolelle. Niinpä keskiviikkona mun ystäväni Salla tuli käymään meillä. Tehtiin pitsaa ja läksyjä. Ja katseltiin vähän Tuksu-videoita mut se on salaisuus.
| Eiks ookkin jamin näköstä ;) oli hyvää voin vannoa... |
Perjantai oli koulussa kiva päivä. Kemian tunnilla tehtiin tutkimusta happamuudesta. Saatin itse suunnitella ja toteuttaa se koe. Lopuks meille annettiin kotitehtäväks tehdä työselostus siitä tutkimuksesta kotona. Onneks saatiin viikko aikaa. Maantiedon tunnilla oli tosiaan se karttakoe. Se meni hyvin ja heitettiin open kanssa läppäää molemmat tunnit. Viimesenä meillä oli liikka. Mentiin luisteleen ahkulle ! Jee ! Olis ollut paljon kivempaa jos kaikki olis tullut pelaan ringetteä, mutta osa ei halunnut ja osalla ei ollut luistimia. Niinpä me sitten pelattiin siellä Heinin ja Liisan kanssa kolmisin. Minh ja Veera oli kengillä maalissa. Ne ei edes kaksin pärjännyt oikein hyvin meille.
Liikan jälkeen Heini valitti, että se ei oikein jaksais mennä treeneihin. Niinpä mä pyysin sen meille pelaan Just Dancea. Heini tuli ja meillä oli tosi kivaa. Me syötiin lakristijätskiä ja tanssittiin, kun hullut. Veera ja Minh oli lupaillut tulevansa lauantaina käymään. Ne sano tulevansa aika myöhään, mikä niiden aikataululla tarkotti noin kello 11-12. Mulle myöhään ois ollut joskus neljän aikoihin, koska heräilen yleensä viikonloppusin aika reilusti keskipäivän jälkeen. No en ottanu niiden uhkailuja kauheen todesta. Niinpä päätin keskiyöllä alkaa viihdyttämään itseäni alottamalla sen kemian työselostuksen. Piirsin kennostoa n. 50 min paintilla, koska halusin jokaisen ympyrän tarkalleen suoraan riviin. Niinpä mittasin viivottimellani niitä pikseleitä ja sommittelin jokaista pikkuympyrää yksitellen.
| Paintilla näpersin |
Tietenkin menin vasta puoli neljän aikoihin nukkumaan. Normaalina viikonloppuna se olis ollut ihan hyvä, koska olisin saanu nukkua pitkään. Nyt kuitenkin ne Minh ja Veera oli tulossa aamulla kylään. Mun piti vielä aamulla käydä suihkussa niin jouduin raahautumaan kymmeneltä ylös sängystä. Kaiken lisäks kumpikin oli myöhässä. Veera onneks vaan vartin. Minh ilmesty kuitenkin paikalle vasta tunnin päästä. No kaiken tän jälkeen meillä oli kuitenkin kauheen kivaa. Tanssittiin ja tehtiin pitsaa... Yllätys jälleen kerran :).
Lauantai-iltana sain soiton kaveriltani, joka pyysi mua niille yökylään. Oli ihan mahtavaa vaikka olenkin saanut kuulla koko alkuviikon yöllisistä puhelinsoitoistani ja tekstareistani. Ja niille jotka ihmettelee, niin en juonut. Olen absolutisti. Saatoin vain soitella kavereilleni puoli neljältä, että onko niillä juomia. Mut ei siitä sen enempää...
Sunnuntaina heräsin äitipuoleni soittoon. Hän olisi pyytäny mua Kuljun Kartanoon iltapäivällä. Valitettavasti olin sopinut luistelutreffit Heinin kanssa. Sovittiin kuitenkin, että mentäis illalla kattoon uusinta Varesta. Sunnuntai hujahtikin nopeasti tällästä tehdessä.Tajusin illalla, että seuraavana päivänä olis saksan verbikoe ja olin lyönyt opettajani kanssa vetoa numerostani. Olin luvannut maksaa opettajalleni 20 euroa jos numeroni olisi alle kahdeksan. Nyt siis huomautuksena, että saksa ei olle todellakaan vahvin aineeni koulussa. No ajattelin lukea aamulla. Luulin, että se riittäisi. Nyt olen 20 euroa köyhempi. Oli kauhee vääntö saada sitä opettajaa ottaan sitä rahaa, kun olin hävinny. Jouduin heittään sen setelin karkkirasian sisällä luokanvalvojani luokkaan. Se sitten toimitti sen saksanopettajalleni.
Tällä viikolla oon mm. valmistellut aamunavaustani, jonka pidin tänään, tehnyt matikkaa ja loikoillu.
Tänään oli tällänen velvollisuusvapaa päivä. Tein läksyt jo koulussa joten niistä ei tarvinnu stressata. Leivoin äskön porkkanasämpylöitä ja nyt kirjottelen tätä blogia. Ja, koska nyt tunnen täyttäneeni tämänkin velvollisuuden niin siirryn sen kemian työn kimppuun, koska palautuspäivä on perjantaina ;). Jaiks !
♥ Heta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti