perjantai 13. huhtikuuta 2012

Nauru pidentää ikää

Siispä te ette pääse musta ikinä eroon ! Tältä on oikeasti tuntunut tällä viikolla. Tiistain jälkeen mä oon vaan nauranu, kun oon ollut kavereideni kanssa. Koulussa me ollaan tehty kaikenlaista hauskaa. Vapaa-ajalla oon nauranu joko yksin tai kaverin kanssa.
Tänään vasta nauroinkin, kun erään kaverin kanssa metsästettiin tennispalloa koulun katoksen päältä. Kaveri oli mun olkapäillä ja yritti onkia sitä palloa valtavalla harjalla. No se kurkotti liian pitkälle sillä harjalla ja sen ote lipes. Sinne se harja sitten jäi törröttämään. Mä yritin hyppiä se kaveri olkapäilläni, että saataisiin se harja pois sieltä. Oli varmaan huvittava näky. No oltiin jo myöhässä tunnilta joten lähdettiin sisälle. Seuraavana ninjatehtävänä oli mennä kyykyssä siitä luokan ikkunan edestä, jotta ope uskois, että tullaan jostain aivan muualta. No arvatkaa kuka kemaa just siinä ikkunan kohdalla kyykyssä ? Siinä sitten kummatkin repeiltiin ja kaveri yritti kiskoa mua ylös mahdollisimman nopeesti. Selvittiin siitä kunnialla ja mentiin seuraavalla välkällä hakemaan sitä luutaa ja palloa. Otettiin Lauran huivi avuks, koska me kummatkin ollaan lyhyitä, joten ei oltais saatu ilman apuvälinettä sitä luutaa sieltä pois. No se luuta saatiin ja viimeisillä voimilla sitten vielä se pallokin. Kasit tuijotti vähän aikaa, kun me vaan hypittiin ylös alas ja kiljuttiin riemusta, kun se pallo tippu sieltä katoksen päältä. No joo mutta lyhyin sanoin oli kiva viikko. Toivottavasti teilläkin oli ja ei mulla muuta tänään.

PS. Arvatkaa kuka valittiin tekeen PISA-tutkimusta... Just saying ;)

Heta
 

keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

All I can do is keep on dancing

Morjensta, Laura se sitten täällä kirjottaa. Lyhyesti mun viikosta: maanantai oli karsee päivä, feilasin koko aamun ihan totaalisesti! Ensinnäkin heräsin ja tajusin että mulla on hammaslääkäri juuri silloin. No, puen nopeesti päälle ja lähen juokseen Pohen koululle, jotten sais maksuu, ajattelin ehtiä.. No, kuinka kävikään, he sanoivat että hammaslääkäri onkin Etskun koulussa, voi sitä vihan määrää! Mut en onneks saanu sieltä maksua ku tulin niin kiltisti pyytään uutta aikaa.. Maanantaina oli järkyttävä ilma! Ei päässy kulkeen ulkona sen lumen takia, sitä vaa tuli ja tuli. Tätä kutsutaan kevääks? Justniin.. Ei uskallettu mennä Liisankanssa ulos niin istuttiin niillä. Liisa asuu aivan lähellä, ja sinne päästyäni huokailin selviytymisestä.. Sukat oli läpimärät ja lunta oli kertyny polviin asti!

Please, no more snow!

No joo ei valiteta, kyllä se kesä vielä sieltä tulee. Tiistai oli ihan kiva päivä, ei mulla kai mitään ihmeellistä sanottavaa siitä oo, reeneissä oli tosi kivaa!
Tänää oli järkyttävä päivä mun osalta koulussa, sillä olin umpiväsyny enkä jaksanu olla ollenkaa positiivinen! Mutta sitten koulun jälkeen sain jostain energiaa ja menin Heinille, siellä vietettii rakkaiden ystävieni Millan ja Heinin kanssa laatuaikaa jutellen:) Aurinko tuli esiin, ja tuli positiivinen mieli.


Reeneissä oli hienoo, kun  pitkään aikaan reenattiin meiän vanhat nostalgia tanssit, tuli kauhee hiki ja kaikki oli iha uupuneita! Voi että ku hieno tunne oli ku tanssittiin meiän pravuuri vuodelta 2007 Irlantilainen.. Se on kyllä historia meidän ryhmältä, sillä sillä on voitettu palkintoja, saatu kunniakirjoja ja kehuja. Kaikista parasta oli huomata, että siinä oli meidän se alkuperänen tanssiryhmä, kun tehtiin se tanssi! Anna Katja minä Allu Elina Liisa!!! Näiden vuosien jälkeen, siinä me oltiin, kaikki liikkeet yhä muistissa! Ja kun välissä on ollut muitakin tanssissa, esim Liisan ja Ellun sijalla aina välillä. Siks oli hienoo mennä pitkään aikaan lempitanssi läpi vanhalla, rakkaalla , tutulla porukalla! Juu en selitä tän enempää;)
Huomenna alkaa loma, wuhuuuu! Viettäkää toosi rento ja mukava loma, keräkkää voimia sillä sitten alkaa viimeset pinnistelyt ennen lomaa;)

♥:llä Laurasi