Siispä te ette pääse musta ikinä eroon ! Tältä on oikeasti tuntunut tällä viikolla. Tiistain jälkeen mä oon vaan nauranu, kun oon ollut kavereideni kanssa. Koulussa me ollaan tehty kaikenlaista hauskaa. Vapaa-ajalla oon nauranu joko yksin tai kaverin kanssa.
Tänään vasta nauroinkin, kun erään kaverin kanssa metsästettiin tennispalloa koulun katoksen päältä. Kaveri oli mun olkapäillä ja yritti onkia sitä palloa valtavalla harjalla. No se kurkotti liian pitkälle sillä harjalla ja sen ote lipes. Sinne se harja sitten jäi törröttämään. Mä yritin hyppiä se kaveri olkapäilläni, että saataisiin se harja pois sieltä. Oli varmaan huvittava näky. No oltiin jo myöhässä tunnilta joten lähdettiin sisälle. Seuraavana ninjatehtävänä oli mennä kyykyssä siitä luokan ikkunan edestä, jotta ope uskois, että tullaan jostain aivan muualta. No arvatkaa kuka kemaa just siinä ikkunan kohdalla kyykyssä ? Siinä sitten kummatkin repeiltiin ja kaveri yritti kiskoa mua ylös mahdollisimman nopeesti. Selvittiin siitä kunnialla ja mentiin seuraavalla välkällä hakemaan sitä luutaa ja palloa. Otettiin Lauran huivi avuks, koska me kummatkin ollaan lyhyitä, joten ei oltais saatu ilman apuvälinettä sitä luutaa sieltä pois. No se luuta saatiin ja viimeisillä voimilla sitten vielä se pallokin. Kasit tuijotti vähän aikaa, kun me vaan hypittiin ylös alas ja kiljuttiin riemusta, kun se pallo tippu sieltä katoksen päältä. No joo mutta lyhyin sanoin oli kiva viikko. Toivottavasti teilläkin oli ja ei mulla muuta tänään.
PS. Arvatkaa kuka valittiin tekeen PISA-tutkimusta... Just saying ;)
♥ Heta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti