![]() | |
| Please, no more snow! |
No joo ei valiteta, kyllä se kesä vielä sieltä tulee. Tiistai oli ihan kiva päivä, ei mulla kai mitään ihmeellistä sanottavaa siitä oo, reeneissä oli tosi kivaa!
Tänää oli järkyttävä päivä mun osalta koulussa, sillä olin umpiväsyny enkä jaksanu olla ollenkaa positiivinen! Mutta sitten koulun jälkeen sain jostain energiaa ja menin Heinille, siellä vietettii rakkaiden ystävieni Millan ja Heinin kanssa laatuaikaa jutellen:) Aurinko tuli esiin, ja tuli positiivinen mieli.
Reeneissä oli hienoo, kun pitkään aikaan reenattiin meiän vanhat nostalgia tanssit, tuli kauhee hiki ja kaikki oli iha uupuneita! Voi että ku hieno tunne oli ku tanssittiin meiän pravuuri vuodelta 2007 Irlantilainen.. Se on kyllä historia meidän ryhmältä, sillä sillä on voitettu palkintoja, saatu kunniakirjoja ja kehuja. Kaikista parasta oli huomata, että siinä oli meidän se alkuperänen tanssiryhmä, kun tehtiin se tanssi! Anna Katja minä Allu Elina Liisa!!! Näiden vuosien jälkeen, siinä me oltiin, kaikki liikkeet yhä muistissa! Ja kun välissä on ollut muitakin tanssissa, esim Liisan ja Ellun sijalla aina välillä. Siks oli hienoo mennä pitkään aikaan lempitanssi läpi vanhalla, rakkaalla , tutulla porukalla! Juu en selitä tän enempää;)
Huomenna alkaa loma, wuhuuuu! Viettäkää toosi rento ja mukava loma, keräkkää voimia sillä sitten alkaa viimeset pinnistelyt ennen lomaa;)
♥:llä Laurasi



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti