torstai 24. toukokuuta 2012

Everything is alright


Moikka taas pitkään aikaan Laura tässä kirjottelee:) Ajattelin kirjotella jotain nyt koulujen lopusta sekä kesästä. Hyvänen aika kun aika rientää.. Vaikee kuvitella, että enää periaatteessa ensviikko jäljellä ja peruskoulu oli siinä ! Toisaalta heti ekana tulee pintaan sellanen onnellisuuden tunne: sitten se on ohi !! ja kohti uusia seikkailuja.. Mutta sitten ku alkaa ajattelee syvemmälle, niin kauheen surullista:( Kuitenkin samassa koulussa 9 vuotta, yli puolet elämästä viettäny siellä, saanut ystäviä yms.. Muistoja tietenki on aina liikaa! Mutta mutta elämä jatkuu, toisaalta ihan hyvä vaa pääsee uuteen paikkaan sillä sama koulu alkaa jo kyllästyttää liikaa..

Kattokaas kuinka kaunis ilma on nyt ollu pitkän ajan! Kesä on jo tullu. Viimevuonna vasta vikalla viikolla oli näin lämmintä. Koulussa on rentoo, pelkkää gaalan tekoa ja 9 vanhoihin tansseihin harjottelua, muuten tunneilla kattellaa pelkkiä leffoja, onneks! Sain muuten enkusta päättöön 10 ja olin ihan oh my gosh!:D Keskiarvo on nyt näillä arvioilla 8.93 varmistan sen sitten myöhemmin..
Kohti kesää ja kaikillahan on yleensä ajatus, että kesäloma on pitkä kaikkee ehtii tehä.. Mä tässä kattelin kalenteria ja yllätyin kui lyhyt loma kuitenkin on! Mulla esim. menee viikko riparille ku oon isosena Ilkossa, sit 2vk menee Italiaan ja 2vk myöskin Venäjälle mökille..! Tuntuu, et taas kerran oon niin eristyny muusta elämästä Suomesta, mut toisaalta ihan hyvä vaa sillä Suomessa kuitenki asutaan ja istutaa kesää lukuunottamatta Suomessa koko vuosi..

Huomenna +23 ja suunnitelmissa koulukavereiden kanssa mennä Suolijärvelle ottaan aurinkoo:)!
(kuva viimevuodelta samojen kavereiden kanssa samoihin aikoihin)
 Heeeeeiniiiiii;) ja Veera takana.. Posseeseen kyl kuuluu vielä muutama muukin:)

♥:llä Laurasi



keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Sinut on kutsuttu autoalan pääsykokeisii...

Siis ei huhhuh tätä kokeiden määrää... Ens viikolla meill kaikilla kolmella on joka päivä koe ja sitten vielä seuraavan viikon maanantainakin on. Heta tästä jo kertaalleen valittikin, mut muistutin nyt kumminki. Sit kun koeviikko on ohi, nii mennään varmaa Lauran kans juhlii sitä shoppailemalla! ;)
 Mua on tosin ruvennu stressaa yhä enemmän ja enemmän toi pääsykoe joka on huomenna... Ei siinä muuten mitään, mutta mun pitää tehä ennakkotehtävä ja porukat luulee et sen pitäis olla joku 700 sivua pitkä romaani. Tehtäviä on siis kaks ja ne ovat "Selitä omin sanoin nelitahtisen ottomoottorin toimintaperiaate" ja "Kerro mitä eroa on dieselmoottorilla ja ottomoottorilla". Pitää olla kolme A4 :sta pitkä. Teille noi voi olla hepreaa, mut mä tiedän mitä ne tarkottaa, koska olen ottanu asioista selvää itsekseni, vaikka vanhempani luulevat että olen aivoton pikkukakara. Iskä oli tulostanut mulle kauheen pinon tekstiä, jotka kaikki kertoo samasta asiasta... Ihk, kiits.
Pahoittelen sitä, ettei täs oo ollu aikaa kirjotella. Heta on mua hiillostanut viimeisen viikon, että kirjottaisin tänne.
Mua vähän muutenkin stressaa toi koulujen loppuminen.. Me ollaan kaks viikkoo iha tiedottomii minne mennää syksyllä, vai mennäänkö ollenkaa. Kaikki kaverit lähtee eri kouluihin, meidänki kouluporukka varmaan hajoo. Mut yhteyden pitämistä ei pidä lopettaa ! Eilen kun käytii Hetan kanssa kävelemässä suolikko ympäri, niin juteltii et vähän ois kiva, jos joskus kolmekymppisinä me voitais sanoo, et ollaa tunnettu toisemme 1-vuotiaista. Aika oikeesti juoksee just nyt iha liian nopeeta.. Kohta menny taas viikko! Koulun loppumises on kuitenki onneks se hyvä puoli että odotettu kesäloma alkaa ! JA MUN LIIKUNTAKIELTO LOPPUU FUCK YEAH!♥ Mä toivon et tänäki kesänä tulee se aika, ku ei oo mitää hajua mikä viikonpäivä tai monesko päivä on. Elää vaan päivä kerrallaa, eikä odota mitää. 

Viel tähän loppuun mun uus rakkaus, tavattii 26.3 ja ollaan oltu kuukausi jo yhessä♥

Nyt mun on pakko keskittyy siihe ennakko tehtävään.
Heini kiittää ja kuittaa!