torstai 24. toukokuuta 2012

Everything is alright


Moikka taas pitkään aikaan Laura tässä kirjottelee:) Ajattelin kirjotella jotain nyt koulujen lopusta sekä kesästä. Hyvänen aika kun aika rientää.. Vaikee kuvitella, että enää periaatteessa ensviikko jäljellä ja peruskoulu oli siinä ! Toisaalta heti ekana tulee pintaan sellanen onnellisuuden tunne: sitten se on ohi !! ja kohti uusia seikkailuja.. Mutta sitten ku alkaa ajattelee syvemmälle, niin kauheen surullista:( Kuitenkin samassa koulussa 9 vuotta, yli puolet elämästä viettäny siellä, saanut ystäviä yms.. Muistoja tietenki on aina liikaa! Mutta mutta elämä jatkuu, toisaalta ihan hyvä vaa pääsee uuteen paikkaan sillä sama koulu alkaa jo kyllästyttää liikaa..

Kattokaas kuinka kaunis ilma on nyt ollu pitkän ajan! Kesä on jo tullu. Viimevuonna vasta vikalla viikolla oli näin lämmintä. Koulussa on rentoo, pelkkää gaalan tekoa ja 9 vanhoihin tansseihin harjottelua, muuten tunneilla kattellaa pelkkiä leffoja, onneks! Sain muuten enkusta päättöön 10 ja olin ihan oh my gosh!:D Keskiarvo on nyt näillä arvioilla 8.93 varmistan sen sitten myöhemmin..
Kohti kesää ja kaikillahan on yleensä ajatus, että kesäloma on pitkä kaikkee ehtii tehä.. Mä tässä kattelin kalenteria ja yllätyin kui lyhyt loma kuitenkin on! Mulla esim. menee viikko riparille ku oon isosena Ilkossa, sit 2vk menee Italiaan ja 2vk myöskin Venäjälle mökille..! Tuntuu, et taas kerran oon niin eristyny muusta elämästä Suomesta, mut toisaalta ihan hyvä vaa sillä Suomessa kuitenki asutaan ja istutaa kesää lukuunottamatta Suomessa koko vuosi..

Huomenna +23 ja suunnitelmissa koulukavereiden kanssa mennä Suolijärvelle ottaan aurinkoo:)!
(kuva viimevuodelta samojen kavereiden kanssa samoihin aikoihin)
 Heeeeeiniiiiii;) ja Veera takana.. Posseeseen kyl kuuluu vielä muutama muukin:)

♥:llä Laurasi



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti