keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Sinut on kutsuttu autoalan pääsykokeisii...

Siis ei huhhuh tätä kokeiden määrää... Ens viikolla meill kaikilla kolmella on joka päivä koe ja sitten vielä seuraavan viikon maanantainakin on. Heta tästä jo kertaalleen valittikin, mut muistutin nyt kumminki. Sit kun koeviikko on ohi, nii mennään varmaa Lauran kans juhlii sitä shoppailemalla! ;)
 Mua on tosin ruvennu stressaa yhä enemmän ja enemmän toi pääsykoe joka on huomenna... Ei siinä muuten mitään, mutta mun pitää tehä ennakkotehtävä ja porukat luulee et sen pitäis olla joku 700 sivua pitkä romaani. Tehtäviä on siis kaks ja ne ovat "Selitä omin sanoin nelitahtisen ottomoottorin toimintaperiaate" ja "Kerro mitä eroa on dieselmoottorilla ja ottomoottorilla". Pitää olla kolme A4 :sta pitkä. Teille noi voi olla hepreaa, mut mä tiedän mitä ne tarkottaa, koska olen ottanu asioista selvää itsekseni, vaikka vanhempani luulevat että olen aivoton pikkukakara. Iskä oli tulostanut mulle kauheen pinon tekstiä, jotka kaikki kertoo samasta asiasta... Ihk, kiits.
Pahoittelen sitä, ettei täs oo ollu aikaa kirjotella. Heta on mua hiillostanut viimeisen viikon, että kirjottaisin tänne.
Mua vähän muutenkin stressaa toi koulujen loppuminen.. Me ollaan kaks viikkoo iha tiedottomii minne mennää syksyllä, vai mennäänkö ollenkaa. Kaikki kaverit lähtee eri kouluihin, meidänki kouluporukka varmaan hajoo. Mut yhteyden pitämistä ei pidä lopettaa ! Eilen kun käytii Hetan kanssa kävelemässä suolikko ympäri, niin juteltii et vähän ois kiva, jos joskus kolmekymppisinä me voitais sanoo, et ollaa tunnettu toisemme 1-vuotiaista. Aika oikeesti juoksee just nyt iha liian nopeeta.. Kohta menny taas viikko! Koulun loppumises on kuitenki onneks se hyvä puoli että odotettu kesäloma alkaa ! JA MUN LIIKUNTAKIELTO LOPPUU FUCK YEAH!♥ Mä toivon et tänäki kesänä tulee se aika, ku ei oo mitää hajua mikä viikonpäivä tai monesko päivä on. Elää vaan päivä kerrallaa, eikä odota mitää. 

Viel tähän loppuun mun uus rakkaus, tavattii 26.3 ja ollaan oltu kuukausi jo yhessä♥

Nyt mun on pakko keskittyy siihe ennakko tehtävään.
Heini kiittää ja kuittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti