Aaaaa, rakastuin tossa oisko ollu eilen, yhteen aivan tajuttoman ihanaan moottoripyörään!♥ Se on suzuki RF 900cc, vuosimallia -98... Sellaisen hankin niin kun oon iso ja sit ajelen sillä ympäri Suomee. Meillä on iskän kaa vähän niinku sellanen pieni projekti, että ostetaan mulle mopo ja sit vähä korjaillaan sitä ja sellasta ja sit saan tlevan kesän ajaa sillä. Viime kesän ajelut jäi vähän lyhyee, kun otin pikkuse kontaktia pakettiauton kanssa ja siinä sit vietin 3 kuukautta käsikipsissä. Ootan vaa että lume sulaa ja pääsen ajeleen! Kulkupeli tosin pitäis ekana hankkia, mut mitäpä pienistä.
Kattelin siis nettimotosta noita mopoja ja tykäistyin hirveesti yhteen Gilera RCR :ään, jonka vuoks voin oikeesti luopuu uudesta puhelimesta ja vaikka maksaa siitä puoletki. Hintaa sillä oli 450 euroo. Täytyy nyt vähän niinku yli puhua iskää, jos se suostuis. Oon vaa koko päivän miettiny, kuinka hianoo ois ajaa mopolla pitkin Tamperetta. Mun pitää vaa opetella vaihtaa vaihteita, mut muuten iha kiva.
Mutta juu, opiskelupaikkaakin oon täs miettiny, et autoalalle menisin. Mun tän hetkinen unelma on et pääsisin F1 :siin huoltaan ja korjaan formula-autoja. Ois niin hianoo, mut autojen korjaaminen ja huoltamine yleensäkki ois ihanaa. Oon iha pienestä tykänny autoista ja kun sain skopanki 13-vuotiaana, nii sitä tuli sillä sit ajeltua mökillä kesäsin. Haluisin tänä keväänä ajaa kevarikortin, mut äiti ei uskalla päästää mua moottoritielle. -.-
Oltiin Hetan kanssa luistelemassa Laattapuiston kentällä sunnuntaina. Oltais menty Ahkulle, mut se olis kumminki ollu täynnä hokareita, nii päätettii sit mennä toho vähän lähemmäs. Oltiin varmaan kaks ja puol tuntia siellä ja viiminen puoltoista tuntia luisteltiin vaa ympäri sitä kenttää ja puhuttii kaikesta. Se on niin ihana tunne, kun saa laittaa omat kengät jalkaan ja saa puristavat luistimet pois.
Kun tulin kotii, niin päätin sitte, että täytyy ottaa uusiks, koska nyt on TALVI ja talvella kuuluu luistella. Lisäks ku asun täs ihan suolikon vieressä, nii aattelin et vois mennä hiihtäänki joku päivä. Äiti sanoo, että se olis mulle tosi hyvää liikuntaa, kun se vahvistais jalka ja käsilihaksia. No pitää vaa kaivaa sukset tuolta vintiltä, nii meikä sit lähtee hiihtämää ! Ootan innolla sitä, et pääsen lasketteleenki. Viime talvena sain laudan ja nyt aattelin et voisin oikeesti opetella laskeen sillä. Ihan Hervannan mäkee, siihe köysihissii ja siitä sit pikku hiljaa alas.
Toi aurinko vois vaikka ilmestyä pilviverhon takaa, nii saisin kaunii päivän ja pääsis kuvailee jonnekki. Ja oi, mökille ois ihana päästä ! Sais laskee semmosella uimarenkaan näkösellä jutulla mäkee, ja mennä just ja just puiden välistä. Jonku kaverin ku sais vielä mukaa nii sit ois kiva!:)
Ihania talvipäiviä kaikille ja ottakaa ees jossaki vaiheessa kunnon lumisota!
♥:llä Heini
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti