sunnuntai 8. tammikuuta 2012

I'm Laura, nice to meet you !

Jep, oon siis Laura ja kirjotan myös, kahden muun upean tytön kanssa:) Jos mun pitää mainita jotain, millä tavalla erotun Hetasta ja Heinistä, niin kai sillä tavalla, että mielialani voi muuttua aivan helposti iloisesta surulliseen, yleensä musiikin vaikutuksesta..Älkää siis kuitenkaa ajatelko että oon joku mielenvikanen, en todellakaan oo!;D


Oon siis 15 vuotias 'tanssityttö' täältä Tampereen Hervannasta, ja käyn samaa 9 luokkaa Heinin ja Hetan kanssa, eli 9c = the best !

Opiskelussa olen ihan hyvä, pyrin pääsemään Relluun, eli Tampereen Lyseon Lukioon ysiltä..
Pelkään, että keskiarvo ei riitä mutta teen parhaani !

Harrastan siis tanssia, oon harrastanu päälle 13 vuotta. Tanssi on jotain, mistä en luopuis koskaan!
Harrastan show- ryhmässä alkuperäisellä nimellä Rio-dance josta tulis ensiks mieleen latinolaistanssit, no sitähän on meillä ollut paljon, nykyää keskitytään enemmän showhun.
Harrastan myös HipHopHousella tanssia, viimekaudella tanssin Contemporary Jazzia ja Street Dance 2 sta. Street on ehdottomasti mun lempitanssilaji;) Nykyää tanssin siellä Commercial Dancee ja yhä Street 2sta:D



Rakas tanssiryhmämme, monta vuotta koettu yhessä:)..


Mä rakastan suunnitella päivän - lookkia, mietin aina koko viikolle valmiiks, miten laitan hiukset, mitkä vaatteet,meikit ja jopa hajuvedet ! Eli oon tosi tarkka järjestyksessä ja asetan aina suunnitelmat melkein kaikelle.. Toisaalta,se on rasittavaa,nimittäin en saa mielenrauhaa jos en suunnittele jotain ihan tyhmää asiaa etukäteen ! Ja ärtyynnyn yleensä just siitä, jos joku asia ei mee suunnitelmieni mukaan..:D


Asenteeni pyrkii olemaan positiivinen, suurimmaksi osaksi elämästä:) Oon sitä mieltä, että kaikesta voi selviytyä ja tärkeintä on vaan elää, itseään varten !
Lempimottoni: Hetkessä kaikki voi muuttua-> mulla se on pitäny paikkaansa hyvin usein....

Mulla on toi sama ku hetalla, musiikkia kuunnellaan, aina:D !! Musiikki periaattees päättää mun mielialan ja asenteen osittain...
I love my iPod ♥ and my 1073 song there:)


Ajanvietto tapahtuu osittain myös tietenkin rakkaiden ystävieni kanssa:) Nykyään ollaan melkein joka ilta tietyn kaveriporukan kanssa, tyttöjen ja poikien:D Katottiin leffoja tosi useesti Danielilla...

Kuvassa Heini ja Daniel:)

Perheestä sen verran, että asun siis molempien, äitin ja iskän kanssa, sekä veljeni Edvardin( Eetun) ja kissani Markiisan kanssa:) Markiisa on jo tosin hyvin vanha (16 ja puol vuotta) ja huonossa kunnossa..:(

  



Ja tavoitteeni on, saada upeita muistoja, elää iloisella mielellä ja olla muille ystävällinen, siitä se onni koostuu...:)

♥ Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti