Oon siis 15 vuotias 'tanssityttö' täältä Tampereen Hervannasta, ja käyn samaa 9 luokkaa Heinin ja Hetan kanssa, eli 9c = the best !
Opiskelussa olen ihan hyvä, pyrin pääsemään Relluun, eli Tampereen Lyseon Lukioon ysiltä..
Pelkään, että keskiarvo ei riitä mutta teen parhaani !
Harrastan siis tanssia, oon harrastanu päälle 13 vuotta. Tanssi on jotain, mistä en luopuis koskaan!
Harrastan show- ryhmässä alkuperäisellä nimellä Rio-dance josta tulis ensiks mieleen latinolaistanssit, no sitähän on meillä ollut paljon, nykyää keskitytään enemmän showhun.
Harrastan myös HipHopHousella tanssia, viimekaudella tanssin Contemporary Jazzia ja Street Dance 2 sta. Street on ehdottomasti mun lempitanssilaji;) Nykyää tanssin siellä Commercial Dancee ja yhä Street 2sta:D
| Rakas tanssiryhmämme, monta vuotta koettu yhessä:).. |
Mä rakastan suunnitella päivän - lookkia, mietin aina koko viikolle valmiiks, miten laitan hiukset, mitkä vaatteet,meikit ja jopa hajuvedet ! Eli oon tosi tarkka järjestyksessä ja asetan aina suunnitelmat melkein kaikelle.. Toisaalta,se on rasittavaa,nimittäin en saa mielenrauhaa jos en suunnittele jotain ihan tyhmää asiaa etukäteen ! Ja ärtyynnyn yleensä just siitä, jos joku asia ei mee suunnitelmieni mukaan..:D
Asenteeni pyrkii olemaan positiivinen, suurimmaksi osaksi elämästä:) Oon sitä mieltä, että kaikesta voi selviytyä ja tärkeintä on vaan elää, itseään varten !
Lempimottoni: Hetkessä kaikki voi muuttua-> mulla se on pitäny paikkaansa hyvin usein....
Mulla on toi sama ku hetalla, musiikkia kuunnellaan, aina:D !! Musiikki periaattees päättää mun mielialan ja asenteen osittain...
I love my iPod ♥ and my 1073 song there:)
Ajanvietto tapahtuu osittain myös tietenkin rakkaiden ystävieni kanssa:) Nykyään ollaan melkein joka ilta tietyn kaveriporukan kanssa, tyttöjen ja poikien:D Katottiin leffoja tosi useesti Danielilla...
Kuvassa Heini ja Daniel:)
Perheestä sen verran, että asun siis molempien, äitin ja iskän kanssa, sekä veljeni Edvardin( Eetun) ja kissani Markiisan kanssa:) Markiisa on jo tosin hyvin vanha (16 ja puol vuotta) ja huonossa kunnossa..:(
Ja tavoitteeni on, saada upeita muistoja, elää iloisella mielellä ja olla muille ystävällinen, siitä se onni koostuu...:)
♥ Laura
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti