maanantai 9. tammikuuta 2012

Hey there !

Eliikkäs, minä oon Heini, tällänen pirtee 15-vuotias tyttö. (: Harrastelen korista pari neljä kertaa viikossa ja sinne meen tänäänki. Millähän lailla eroon Hetasta ja Laurasta? No ainaki sillä että mulla on kaikkeen vähä sellanen hälläväliä -asenne ja en pahemmin stressaa asioita. Mua ei haittaa, jos suunnitelmat menee piloille, sen pohjalta sit keksin jotaki uutta. Mul on positiivinen elämänasenne ja en nii ota pahemmin itteeni jos tulee jotai vastoinkäymisi enkä pahemmin murehdi muutenkaan.


Rrrakastan valokuvaamista ! Mulla on Canonin D500 EOS järkkäri ja siihen 70-300 mm ja 18-55 mm objektiivit. Kuvia otan päivittäi ja joskus mullon kunnon kuvaussessiot kuten lauantaina ku yritin saada täyskuusta kuvan ku kerranki on vehkeet millä pääsen tarpeeks lähelle nii arvatkaa sainko vaa valkosen pallon mustalle tusalle vaikka kuinka yritin ollla paikallaa... No ihmisten kuvaaminen on ehkä kivointa, mut kuvailen kaikkia muitaki kute eläimiä, tavaroita, luontoo yms.

Eli siis harrastan koripalloa Tampereen Pyrinnössä ja meidän joukkueessa on kai joku 14 tyttöö, mut reeneissä ei oo yleensä ku 9. En oo pelaan päässy 5 kuukauteen, koska mulla meni käsi poikki kesällä ja oon ollu urheilukiellossa. Rakastan lajia, mut reenit voi joskus olla piiiikkuisen rennompia, koska en jaksa juosta puoltatoista tuntia kentän päädystä päähän..

Mullekki musiikki on tärkeetä. Saan kauheita vierotusoireita jos en voi kuunnella sitä vähintä kerran päivässä. Nyt ku mulla meni puhelin rikki, en voi kuunnella koulussa tai ku kävelen paikasta toiseen. Kotona sit kuuntelen radioo tai soitan youtubesta musiikkia. Tykkään kattella elokuvia ja en varmaa osais elää ilman telkkaria... Ilman musiikkia vielä huonommi. Kuuntelen melkee mitä vaan, koska joka genrestä löytyy biisejä joita rakastan mut joitain mitä en voi sietää. Tällä hetkellä kuuntelen One Directionia♥

Ennyt sit keksi tähä mitää muuuta :D:D
Sen sanon et eläkää täysillä, koska elämä voi päättyy tai muuttuu suuresti sillon ku sitä vähiten odottaa..

- Heini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti