sunnuntai 8. tammikuuta 2012

It´s Me !

Eli kuten Heini jo mainitsi niin mun nimeni on Heta. Mä oon yks näistä kolmesta upeesta tytöstä ja tietysti se kaikkein viisain ;).
Mä oon aika tavallinen tyttö täältä Tampereelta. Ikää on kertyny jo kunnioitettavat 15 vuotta. Tällä hetkellä käyn ysiluokkaa EHTA:ssa ( Etelä-Hervannan koulu ). Tulevaisuudesta ei oo vielä tietoo mut eiköhän sekin valkene tässä kevään aikana.
Harrastuksista sen verran että harrastin ennen futista. Futis oli mulle tosi tärkeetä mut jouduin lopettamaan sen koulukiireiden takia. Nykyään mulla ei oikein oo harrastusta mut tykkään tosi paljon vapaa-ajallani kattella leffoja ja pyöräillä satunnaisesti. Tää kaikki tietenkin sillon kun läksyiltä jää aikaa.
Just nyt tärkeintä mulle on koulu. Mulla on sellanen asenne et joko kaikki tai ei mitään, joten kun mä kasilla päätin nostaa numeroita niin koulusta tuli prioriteetti numero uno.
Nykyään mä oon jo tottunu siihen ja alkanu jo pitääkkin läksyjen teosta. Silti vielä joskus aamulla kouluun nouseminen on tuskaa.
Läksyjen kimpussa kuten yleensäkkin arki-iltoina
Mä pidän erityisesti pimeestä ja öistä. Viikonloppusin ja lomilla mä tykkään valvoo aamuyöhön ja nukkuu pitkälle iltapäivään.
Musiikkia mä rakastan. Aina kun mä liikun jossain niin mulla on napit korvissa. Mä kuuntelen musiikkia jopa hampaita pestessä. Musiikkimaku vaihtelee aika paljon laidasta laitaan. Hevistä mä en kyllä yhtään pidä.
Mä oon joskus vähän pakkomielteinen. Monisteiden pitää olla suoria ja niissä ei saa olla painaumia. T-paidat pitää ripustaa suoraan pesukoneesta tietyn värisiin henkareihin ja oikeinpäin tai niitä ei voi laittaa kaappiin roikkumaan. Lista jatkuu mut en viitti kaikki noloja pakkomielteitäni kertoo...

Mun vanhemmat on eronnu ja asun äidin luona. Isä ei asu kauheen kaukana ja mä käyn siellä kuukausittain. Täälä äidillä mulla on tollanen karvaturri nimeltä Lassi. Lassi on 5v. villakoiraherra joka pitää paljon palloista ja nukkumisesta.

Isällä asuu yks koira ja kaks kissaa. Satunnaisesti siellä piipahtelee kissanpentuja mutta ne on aina lähteny maailmalle.


Jos multa kysyttäis et mikä mun unelma on niin mä en osais vastata. Mä yritän elää hetkessä siinä onnistumatta.
♥ Heta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti