torstai 16. helmikuuta 2012

Reach for the stars

Jahas, Heta ja Heini kirjotteli sitten päivistään ja menoistaan..
Mä taidan vähän poikkasta tästä putkesta ja kirjotampas henkilöistä, joita ihailen, sanotaanko nyt näin, että idoleistani ja tyyli- ikoneistani.
Idolit on toisaalta hieno juttu, kun on aina joku josta ottaa 'mallia' vaikka hiuksissa,meikeissä, asenteessa, tyylissä....!

 Musta ei kuitenkaan kannata ottaa liikaa paineita, sillä itsetunto saattaa tippua . Aina täytyy olla ylpee ittestään, jokanen on omalainen:)

Mutta omia idoleitani tai kauniimmin sanottuna henkilöitä joita ihailen ovat mm.

Inna


Luulen , että moni tietää tämän upeen laulajan.
Ihailen Innassa (oikealta nimeltä Elena Apostoleanu) varmaan kaikkea, 

Tyyliä


Ääntä+ Musiikkityyliä



Asennetta


Ulkonäköä

 Inna taitaa olla mun lemppari nais-laulaja. Hänen ääntä voi kuunnella loputtomiin, ja varsinkin, musiikkia:)) Hyviä biisejä mm. Endless, Club Rocker, WOW , Amazing jne..

Ja ulkonäkö.. ihan tosi, hän on ihan täydellinen :D! Koitan panostaa itekki joskus Innan tyyliseks, esimerkiks hiuksilla tai meikeillä.
 Tossa näkyy huonosti, mutta mun mielestä tässä kuvassa panostin Inna-tyyliseen tuubitoppiin ja hiuksista yritin saada tuuheet. Tummat hiukset rocks♥


Seuraavalla idolillani on vielä lähempi hiustyyli mulle,

Christina Perri




 Hän, on kertakaikkiaan ihana ! Sen biiseihin ei kyllästy, ne niin kuvaa omaa tilannetta aina, ei voi kun kuunnella ja ihailla sitä kuinka paljon kappale kertoo susta..


Sanat + ääni: upeeta !

Tunteellinen Christina on vie kaiken lisäks kauniskin ! No kaikkihan ne tähdet on.. Kateeks käy!
Mutta on hauskaa, että miellä on melkeimpä samanlaiset hiukset ! Jopa vaalee raitaki on samalla puolella...
En oo matkinu hiuksia todellakaan, tää on vaan täysin sattumaa!




Ja viimenen henkilö, mutta ei todellakaan vähäisin, henkilö, joka liittyy mun rakkaaseen harrastukseen, nimittäin tanssiin, ja se on mahtava

Lil' Steph

 Oikeelta nimeltään Stephanie Ngyen 

Näyttääkö tutulta? Lil Steph nimittäin tanssii Streetdance- elokuvassa.
Näin Stephin ekan kerran tässä leffassa, ja mä vaan ihastuin sen tyyliin ja varsinkin tanssityyliin. Se on 
semmonen siro siisti ja taitava tanssija !

Kattelen sen videoita, en voi muuta kun ihailla ja opetella...



Ja hiukset.. Ja taas kaunis ihminen..!!

Otan tanssissa mallia Stephanien tyylistä, vaikka vaikeetahan se on;)





Vielä yksi idolini,näyttelijä, on 

Jessica Szohr




Onko tuttu? Nimittäin Gossip Girl sarjan Vanessa;D
Muuten oon löytäny sen kuvista erilaisia hiustyylejä, millä tavoin voin omia hiuksia pitää...
Esim nämä :



Näin hänet siis ekan kerran siinä sarjassa ja hänestä tuli automaattisesti mun suosikki koko sarjasta !
Aina niin vaatimaton, mutta ihana tyyli, tapa jolla se osaa näytellä ja käyttäytyä..! Ihailen sitä..

Kauniskin vielä kaiken lisäks.. taas:) Tää on ehkä ainoo idolini, joka muistuttaa mua jollain tavalla käyttäytymisellä (Gossip Girlissä) ja siinä, että molemmilla on sinertävät silmät:) Kaikilla muilla on ruskeet tai vihreet..

Tässä on mun idolit ja tyyli- ikonit:)!
Muista silti olla aina oma itsesi!

♥:lla Laurasi

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti