keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Now i'm hoping, if you hear this, you believe that all that I do is to make you proud

Moimoivaan kaikille! :)
Täs on nyt ollu vähän kirjottelutaukoo, koska oli mun vuoro ja en saanu aikaseks enne tätä mitään. Et sori siitä. Mutta juu, kerron vähä menneestä viikosta.
Keskiviikkona, oltiin Hetan kanssa leffassa ja käytiin kattoon Leijonakuningas 3D Oli aivan ihana, niinkun aina. Se 3D juttu ny ei siihe vaikuttanu sillee, mut oli hiano päästä näkee se isolla valkokankaalla. Ennen kun mentiin leffaan niin heta kävi ostamassa aivan ihanan uuden iPodin ja mä vaaleenpunaset farkut. Tarkotus oli ostaa violetit tai vihreet, mut Hämeenkadun ginasta ei löydetty. Ostan ne sit joskus toiste. :)
  

Perjantaina, mulla oli tosi huono päivä. Selkä oli kipee, huono olo, väsyny... Katottiin äitin kaa jostain horoskooppijutusta mistä en tajua mitään, nii siellä oli mun päivälle niiin hyvä kuvaus, et ihmettelin et voiks tonki päätellä jostain käyristä. No muahan ei sitte alkuunkaa huvittanu mihkää reeneihin lähtee, mut raahauduin Tammelaa kumminki. Oli ihan kivaa, tosin mulla oli edelleen huono olo ja kaiken lisäks käteen alko sattua.. Kun reeneistä sitten tulin, nii söin kotona ja lähdin Hetalle. Katottiin Taru Sormusten Herrasta - Kaksi tornia, pidennettynä versiona. Se tunne, kun oltiin kátottu sitä leffaa tunti ja 45 min ja Heta kattoo, et kauankos tää kestää ja huomaa et oho, 214 minuuttia eli kolme ja puol tuntii..... Mikäs siinä sitte, viiminen puoli tuntia oli sillee et pakolla pidin silmiä auki. Kahentoista aikaan olin sit kotona, kun Hetalta ei oo meille onneks kun sen kolmen minuutin kävelymatka. Leffa oli hyvää ja seura parasta.
Sunnuntaina tehtiin iskän kanssa sellanen "harjottelumäki", meidän takapihalle. Niille, jotka ei tienny, nii meidän taon päädyssä menee sellanen loiva alamäki, johon se oli hyvä tehdä. Kasattiin kauhee kasa siihen lunta ja tampattiin ja hakattiin lapioilla ja lumilaudalla sitä tasaseks. Ei se oo ku ehkä 10 metriä pitkä, mut tarpeeks pitkä siihen et voi harjotella laudan hallittemista. Mä siis tein uudenvuodenlupauksen, että opettelen laskeen lumilaudalla, kun mulla sellanen kerta on. Mitä nyt pari kymmentä kertaa sen mäen lasken niii voin sanoo, et kehittyny oon viime vuodesta !:)
Maanatai oliki sitte täynnä draamaa, siitä sen enempää puhumatta. Mut haluun sanoo niille, jotka ei oo kuullu mun perusteluita asiaan, nii älkää muodostako mielipidettä musta sen perusteella mitä se toinen on sanonu. Kiitos. Asia kun tuli mulle omalla tavallaan ihan puskista.
Tiistaina oli ystävänpäivä!♥ Olin tosi hyvällä tuulella, ja mua harmitti kun kaikki oli silleen 'Happy Forever-alone-day!' Miten kaikki jaksaa olla noin negatiivisia? :c Oon sitä mieltä, et jokaselle löytyy joku. No tarjosin sitte Millan leffaan ystävänpäivän kunniaks. Käytiin kattoon Mission: Impossible - ghost protocol tai joku semmonen. Oli kumminki ihan TODELLA hyvä !! Samuli Edelman näyttelee siinä, Tom Cruisen kanssa. Vähän oli heelmi :o Pakko sanoo ja sori kun paljastan, mut se kuoli siinä :c Kauheeta. Mut juuu, suosittelen. :) Sitten oltiin kupolissa joku 40 minsaa ja lähettiin Millan kans kotiin. Loppu illan luin sit ruotsia.

Ystävänpäivänä ostettuja karkkei jäi yli ja päätin sit taiteilla vähän.
♥:llä Heini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti