tiistai 13. maaliskuuta 2012

Star Wars Marathon feat. Heta ♥

Päätettiin sit keskiviikkona, että mennään Hetan kanssa niille katsomaan perjantaina Star Wars Episodi 1 Pimeä Uhka. Sit seuraavana päivänä koulussa sain mestari-idean, että meenki niille yöks ja kattellaan myös kaks seuraavaa Kloonien hyökkäys ja Sithin kosto putkeen ! Porukoilta kun saatiin lupa niin olinki sitte perjantaina joskus kuuden aikaan Hetan oven takana kamojen kanssa. Ekana värjäsin Hetan hiukset, kun oltiin väri ostettu aikasemmin päivällä kaupasta. SItten lähettii ostaan Duuosta vähä herkkuja ja ruokaa aamuks. Sitä karkkii kerty ihan kiitettävästi, melkee kilo yhteensä.... No mitäs nyt täs ollaa sit seuraavat kaks viikkoo sipsi ja karkkilakossa. 



 Sitten kun päästiin Hetalle, kello oli jotain yheksän. En tiiä mitä me siinä välissä säädettii, mut leffaa alettii kattoon vasta kymmeneltä. Molemmat alko siinä puol kahentoista aikaan oleen ihan poikki ja silmät rupes painuun kiinni, vaikka leffa hyvä oliki. Puol yheltä ku elokuva loppu, laitettii pedit ja mentii heti nukkuu, ku päätettii et ei jakseta kattoo niitä muita, että katsotaan sit aamulla. Nukahdin melkeen heti ja Heta oli kuulemma puhunu mulle kaikkee, kun ei ollu tajunnu et mä nukun. Sen mielestä oli ihan hyvä etten kuullu. :D
Puol kakstoista ruvettiin heräileen. Aamupala kun oltiin syöty, alettiin kattoon niitä kahta seuraavaa elokuvaa. Istuttii meidän patjoilla yökkäreissä joku neljä tuntii, kun ei jaksettu muuta mennä pistään päälle. Voin kertoo, että rakastuin Anakin Skywalkeriin, eli Hayden Christenseniin, se on niin hyvännäkönen Kloonien Hyökkäyksessä... Dush, mua niin harmitti kun se käänty piemyden puolelle :c
Kolmannen leffan aikana me sitte kiharrettiin toistemme hiukset mun kihartimella, jonka olin ottanu mukaan. Kiharsin eka Hetan hiukset ja sitten se kiharsi mun. Oikein hianot tuli, vaik ite sanonki. Pari kuvaa oli pakko ottaa, kun Hetan hiuksetki oli vasta värjätty. Laitettii leffa pauselle ja mentii pukeen ja muuta tällästä.


Elokuvat oli tosi hyviä! Niistä tuli heti mun suosikkeja. Mikäli niitä ei oo nähny, niin kannattaa oikeesti kattoo Star Warsit neljännesta episodista alkaen kuudenteen ja sit ykkösestä kolmoseen. Ne vanhat on meinaan parempia, kun ei tiedä mistä kukakin tulee ja kun ne uudemmat leffat katsoo, niin kaikki vähän niinku namksahtaa paikalleen ja tulee kivoja AHAA-hetkiä, kun tajuaa jotain. Näyttelijät on hyviä, etenkin ykkösessä pikku Anakin Skywalker, sellanen joku kymmenen vuotias poika. Se on niin sulonen. Voisin varmaan lopettaa näyttelijöiden ihkuttamisen ihan tähän alkuun. Mutta me molemmat suositellaan !


Meidän piti kirjottaa yhdessä blogi ihmisistä ja siitä, kuinka kaikki on nykyää niin ärsyttäviä ja töykeitä, mutta eipä sitten ehditty, et jää toiseen kertaan. 
Loppu viikonlopun oon kattonu oikeesti vaan telkkaa. Lauantaina kun tulin kotiin, katteltiin äitin kaa Salt kun Viasatin kanavat oli auki. Sitte tuli Terra Nova, joka on nykyään mun suosikki sarja. Ah se on niin hyvä. Kattelin sit uutisetki, mitä ei ois pitäny tehdä, koska Urheilus näytettii video, kuinka joku kilpalaskija oli kuollu ku se oli laskenu jotain aitaa päin, kun se oli lentäny hyppyristä. No ei siinä muuten mitää, mut näinpä siitäkin sit unta seuraavana yönä.
Sunnuntaina, kattelin taas vähän lisää telkkaa, mut sain mä raahauduttua mummulle ja vaarille käymään. Kattelin illalla vielä Neloselta leffan Knowing - Tieto ja se oli aivan kauhee ja näin siitäkin painajaisia. Päätin muuten et nyt on tarpeeks kevät ja otin mun kevät/syksy takin käyttöön :)

Nytten tämä neiti lähtee ulos päin, kun käsi liian kipee reenaukseen.
♥ :llä Heini

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti