Morjensta! Täällä mä taas, Laura meinaa:D.. Mitäs mä voisin kertoa.. Noh, tässä on nyt ollu kaikenlaista taas, kuukauden pääkohtia taitaa olla justiinsa synttärit ja Isko- leiri muumuassa:). Kyllä, sitä ollaan 16 vuotta eikä tunnu missään. Mutta on se toki aina kivempi olla vanhempi! Paitsi sitten kun on joku keski-ikänen.. No Isko- leiri oli ihan huippu, meil on meinaa niin mahtava isosporukka kasassa... Niin surullista, että kun leirit alkaa ni meiät hajaannutetaan ja ei tuu oleen enää samaa porukkaa, tuskin tulee olee.. Meil oli rentoo, syötii vaan hyvää ruokaa, pulkkailtiin, valmisteltii ilta-ohjelmaa yms yms...
Kokeita on ollu, koko ajan.. Nyt ei ainaka lähiaikoina enää oo, huh! Mut sen sijaan, tutkielmia :) siis, JES! Niitäki oon tehny hikipäissäni.. Okei en! Itseasias oon ollu aika laiska niiden suhtee, vei voimia silti. Mut opiskelu on menny iha hyvään suuntaan, toivon nyt hartaasti sitten sitä et pääsisin Relluun, tai Clasuun.. Mutta ei sillä sinänsä väliä, lukioita kaikki, samaa opiskelua kaikissa-.- Mikä sinänsä ei oo yhtään kivaa! Mutta pakko on tehä töitä hyvän tulevaisuuden eteen. Mun toiveammatti on tosiaan pankin palveluneuvoja. Mutta sekään ei oo täysin varmaa.
Mää, Liisa ja Allu ollaan nykyää iha hulluina venäläiseen musaan!! ei me ennen näin paljon tykätty kotimaamme musiikista... Mutta nykyää ei kuunnellakka mitää muuta kun sitä..
Plus, ollaan kai huhtikuun puolella lähössä Liisan perheen kans Pietariin !! Oii sinne shoppaileen...:)
Joo helmi selostus mulla! On varmaa tosi helmee lukee vaa koko ajan jotain mun selityksiä:D okei laitan jotai biisejä joita löytyy iPodista..
Mulla on tosin laaja musamaku, että kaikenlaista löytyy!
PARAS!!
Siinä oli muutama:) Muuten hiusprosessista sen verran, että mulla on suunnitelmissa värjätä hiukset vaaleemmaks, lähelle omaa luonnollista, mutta silti suklaan ruskee,vaaleilla ja tummilla raidoilla:)! Saa nähä onnistuuko, annan kesä auringon haalistaa tummaa..:)
Mutta ei mulla sen tärkeempiä, pitäkää kiva viikko (:
♥:llä Laurasi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti